Internet instellingen

Wil je met je telefoon op internet en lukt dit niet dan hebben we hier een paar tips en instellingen op de telefoon zelf in te stellen.
Voor een compleet overzicht van alle apn instellingen kun je ook deze website raadplegen, hier vind je een actueel en compleet overzicht apn instellingen.
Ook kun je  een sms sturen met ”internet” naar 1300 en je ontvangt direct de instellingen op je gsm.

De laatste 2 opties zijn :

Even je telefoon uit en aan zetten werkt dit niet dan moet je handmatig de internet instellingen in de telefoon zetten.

Hier staan alle handmatige internet instellingen :

T-mobile

T-Mobile-logo

Verbinding naam: T-Mobile internet

APN: internet

Gebruikersnaam: geen

Wachtwoord: geen

Aanmeldverzoek: nee

Verfificatie: PAP

IP-adres: dynamisch

Primair DNS-adres: 0.0.0.0.

Werkt internet nog niet op je gsm ga dan naar een T-mobile winkel of neem even contact op met de klantenservice. Ze kunnen precies waarom er geen  internet  op je gsm hebt.

Vodafone

vodafone_logo

Naam van de verbinding Vodafone Internet!

APN : toegangspunt live.vodafone.com

Gebruikersnaam : vodafone

Wachtwoord : vodafone

Proxy-adres : 192.168.251.150

Proxy-poort : 8799

Werkt internet nog niet op je gsm ga dan naar een Vodafone winkel of neem even contact op met de klantenservice. Ze kunnen precies zien waarom er geen mobiel internet verbinding is.

Kpn

Bij Naam, voer Mobiel Internet in.
Bij APN, voer portalmmm.nl in.
Bij Proxy, voer 10.10.100.20 in.
Bij Poort, voer 5080 in.

Naam : Mobiel Internet

Kpn

APN :  portalmmm.nl

Proxy : 10.10.100.20

Poort : 5080

MCC :  204

MNC : 08

Verificatietype : PAP

APN-type : default

Werkt internet nog niet op je gsm ga dan naar een Kpn winkel of neem even contact op met de klantenservice. Ze kunnen precies zien waarom er geen mobiel internet verbinding is.

Hi

Naam : Mobiel Internet

Hi abonnement

APN :  portalmmm.nl

Proxy : 10.10.100.20

Poort : 5080

MCC :  204

MNC : 08

Verificatietype : PAP

APN-type : default

Werkt internet nog niet op je gsm ga dan naar een Hi winkel of neem even contact op met de klantenservice. Ze kunnen precies zien waarom er geen mobiel internet verbinding is.